شیر برقی تک بوبین KV1P

این شیر برقی حداکثر تا سرعت ۰.۱۶ متر بر ثانیه سرعت به ما خواهد داد و با توجه به سرعت و امکانات کم آن برای بالابرهای با تعداد ایستگاه پایین و ظرفیت کم پیشنهاد می گردد. این شیر برقی تنها دارای بوبین شماره D (بوبین  دور کند جهت پایین) می باشد و جهت تنظیم شیر ، شیرهای شماره ۱و۶و۹ را در اختیار ما می گذارد و لذا چه در مسیر رفت و چه  در مسیر برگشت شیر دارای شوک خواهد بود.

مشخصات
دبی روغن ( L/min )۵ الی ۸۰
فشار کاری ( bar )۳ تا ۱۰۰
ولتاژ بوبین ( V )۲۲۰-۲۴-۱۲
وزن ( Kg )۱.۸

شیر برقی دو بوبین KV1S

این شیر برقی نیز همانند شیر برقی تک بوبین حداثر تا ۰.۱۶ متر بر ثانیه سرعت به ما خواهد داد اما دارای دو بوبین شماره D ( بوبین دور کند جهت پایین) و بوبین شماره  A(بوبین دور کند جهت بالا) می باشد. همچنین جهت تنظیم جهت شیر ، شیرهای شماره های ۱و۵و۶و۹ را در اختیار قرار می دهد که کمی نسبت به شیر تک بوبین شوک کمتری خواهیم داشت .

مشخصات
دبی روغن ( L/min )۵ الی ۸۰
فشار کاری ( bar )۳ تا ۱۰۰
ولتاژ بوبین ( V )۲۲۰-۲۴-۱۲
وزن ( Kg )۲.۳

شیر برقی سه بوبین KV2P

شیر برقی سه بوبین برخلاف شیر تک بوبین و دو بوبین حداکثر تا ۰.۲۵ متر بر ثانیه به ما سرعت خواهد داد و دارای سه بوبین شماره D( بوبین دور کند جهت پایین )، بوبین شماره A(بوبین دور کند جهت بالا )و بوبین شماره C( بوبین دور تند جهت پایین ) می باشد. همچنین جهت تنظیم شیر، شیرهای شماره های ۱و۵و۶و۷و۹ را در اختیار ما قرار می دهد که تقریبا در جهت پایین دیگر شوکی نخواهیم داشت اما در جهت بالا همچنان شوک برقرار خواهد بود.

مشخصات
دبی روغن ( L/min )۵ الی ۸۰
فشار کاری ( bar )۳ تا ۱۰۰
ولتاژ بوبین ( V )۲۲۰-۲۴-۱۲
وزن ( Kg )۳.۲

شیر برقی چهار بوبین EV100

شیر برقی چهار بوبین بر خلاف سه شیر برقی قبلی حداکثر تا ۰.۶ متر بر ثانیه سرعت به ما خواهد داد و دارای چهار بوبین شمارهD(بوبین دور کند جهت پایین)، بوبین شمارهA(بوبین دور کند جهت بالا)، بوبین شماره  C(بوبین دور تند جهت پایین)وبوبین شمارهB (بوبین دور تند جهت بالا) میباشد.همچنین جهت تنظیم شیر، شیرهای۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷و۸و۹ را در اختیار ما قرار می دهد که با توجه به شیرهای زیاد جهت تنظیم مسیر رفت و برگشت تقریبا هیچ شوکی نخواهیم داشت.

مشخصات سایز ۳/۴ اینچ
دبی روغن ( L/min )۱۰ الی ۱۲۵
فشار کاری ( bar )۴ تا ۱۰۰
ولتاژ بوبین ( V )۲۲۰-۲۴-۱۲
وزن ( Kg )۵

راپچر ولو Rupture Valves

شیر راپچر در انتهای جک اسانسور هیدرولیک نصب و وظیفه ان بالابردن ایمنی اسانسور میباشد.زمانی که شلنگ روغن به هر دلیل پاره شود راپچر ولو با قفل کردن جریان روغن و حبس روغن درون جک و سیلندر مانع از سقوط کابین به سمت پایین می گردد.

پمپ دستی Hand Pump

   از ادوات ایمنی در سیستم هیدرولیک که در شرایط اضطراری امکان حرکت کابین به سمت بالا را فراهم می کند و همچنین برای تست فشار های هیدرولیکی می باشد .طبق استاندارد برای هر آسانسور که دارای ترمز ایمنی یا ترمز گیره ای می باشد. نصب پمپ دستی که موجب حرکت کابین به بالا میگردد، ضروری می باشد

پرشر سوئیچ Pressure Switch DH

پرشر سوییچ  یا سوییچ فشار مینیمم وماکسیمم در واقع اخطار دهنده ی فشار کمتر از حالت نرمال یا فشار بیش ازحد می باشد. وقتی فشار دستگاه بیش از حد معمول شود سوییچ بالا فعال می شود که وقتی این اتفاق می افتد که از دستگاه بیش از ظرفیت خود دستگاه از نظر وزنی استفاده کنیم. وقتی  فشار در اثر اختلال در سیستم به کمتر از نرمال خود برسد سوییچ فشار پایین  فعال می شود.

مشخصات
۴A/250VMax. V
IP65Insulation
۱۰-۳۰%Hysteresis
۱-۱۰barDL58
۱۰-۵۰barDH59
۱۰-۱۰۰barDH61

دیکتاتور آسانسور

دیکتاتور وسیله ای است که در درب های لولایی بکار می رود تا از بسته شدن شدید درب جلوگیری کند. در واقع زمانی که درب رها می شود به علت سرعت زیاد، صدای شدیدی را هنگام برخورد با چهارچوب ایجاد می کند که به همین منظور از دیکتاتور استفاده می شود

پرشر سوئیچ Pressure Switch

پرشر سوئچ یا کنترلر فشار جهت تنظیم فشار مخازن یا جلوگیری از افزایش فشار در محیطهای تحت فشار در صنعت کاربردفراوان دارد. معمولا پرشر سوئیچها به صورت مکانیکی و نظیر فشار سنجها با مکانیزمهای بوردون یا دیافراگم و بلوز در نقطه ست پوینت یا تنظیم یه رله را فعال نموده و با فرمان کنتاکت خود در خروجی به عنوان یک کنترلر Onو Offعمل میکند.

فلو رگلاتور Flow Regulatore

شیرهای کنترل دبی هیدرولیکی (فلو کنترل) در اثر کنترل و تعیین دبی جریان عبوری سرعت هیدرولیک را کنترل و نیز تعیین می نماید. این نوع شیرهای هیدرولیکی می توانند دبی را در یک و یا دو جهت کنترل نمایند. زمانیکه کنترل دبی تنها در یک جهت مد نظر باشد، از فلوکنترل های دو راهی استفاده می شود. لازم بذکر است که هر چه دبی عبوری را کمتر کنیم در واقع گلویی ایجاد شده سطح مقطع کمتری داشته و این باعث افت فشار خواهد شد که در این حالت دبی اضافی از رلیف، تخلیه خواهد گردید. شیر کنترل دبی هیدرولیکی یکی از اجزای مهم و اساسی سیستم هیدرولیک است.

فلو دیوایدر Flow Divider

هنگامی که لازم باشد روغن عبوری در یک خط هیدرولیک به دو یا چند مسیر جریان مساوی ویکسان تقسیم شود و همچنین مقدار مقاومت در همه شاخه های تقسیم شده یکسان نباشد، مقدار دبی می تواند به مقدار خیلی زیادی در هر شاخه تغییر نماید. برای رفع این مشکل با اضافه نمودن المانی به مانند فلودیوایدر، می توان جریان را با مقادیر یکسان یا غیر یکسان در دو یا چند مسیر تقسیم نمود.

مشخصات
جنسفولاد
نرخ جریان۱۵۰L/min
حداکثر فشار۲۵۰bar
درصد تقسیم۵۰/۵۰

منحنی افت فشار

منیفولد Manifold

منیفولد یا چند منظوره وسیله ای است برای توزیع سیالات در سیستم های لوله کشی می تواند استفاده شود. معمولا،منیفولد ها شامل شیرهایی برای کنترل جریان و یا باز و بسته کردن جریان سیالات استفاده می شود.

شیر فشار شکن Relief valves

شیرفشارشکن برای محافظت از سیستم های حساس به فشار برای جلوگیری از تاثیرات مخرب فشارهای بالا طراحی شده است. شیر فشارشکن عمدتا مانع از برگشت فشار در سیستم می شود. این شیر سیستم را از خطاهای متناوب محافظت می کند. در فشارهای بالا شیر فشار شکن باز شده و مانع از خرابی سیستم می شود.

مشخصات
حداکثر دبی حجمی۵۰I/min
حداکثر فشار کاری۲۵۰bar
محدوده تغییرات دمایی سیال۲۰- الی ۸۰ سانتیگراد
وزن۰.۱۶Kg